Dag 4

Det blev att jag åt en ganska rejäl middag endå, men trots det känner jag mig bra! Tränade ju imorse och tränar man får man äta lite...
Jag tänker bli smal igen, jag måste bli smal. Men anorexian är en livsstil, en livsstil som är lätt att glömma hur den är. För ca 2 år sedan var den hela mitt liv och ibland får jag en känsla tillbaka om hur det var. Så mycket värre än man kan ana. Du går inte runt och känner dig smal och snygg. Jag gick runt för att vara ständigt hungrig, trött, arg och frusen. Du orkar inget och jag vill orka! jag vill bli så smal men jag vill ha mitt liv. Kanske ska man börja med droger? Efedrin eller koffeintabletter för att ha kvar sitt gamla jag. Tål definitivt att tänkas på..När jag var som smalast vägde jag 47.8 det är mitt mål idag. Vägen dit är lång men hur lång exakt vet jag inte för jag vågar inte väga mig. Godnatt kära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0