Angående tidigare inlägg

De gamla inläggen är från innan sommaren. Jag klarade det aldrig utan kändemig ful hela sommaren. Är inte det så jävla sorgligt? Jo, det är det. Gick upp ca 5 kg under sommaren och så stor som jag är nu har jag inte vait på mycket länge. Det är bedrövligt. Kläder sitter fult och tight, armarna är feta och tll och med ansiktet tycker jag mig ser annurlunda ut..Anledningen till att jag inte klarade det var på grund av många saker, kan berätta om det senare. Hur som hest tappade jag fokus och slutate blogga vilket ledde till att jag inte längre kunde kontrollera matvanorna, Den här bloggen är min nyckel till viktnedgång. Så nu gör vi ett nytt försök, och denna gång ska det gå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0