true or false om Beyonce

Läste på kanal 5:s hemsida om kändisarnas bantingsmetoder. Enligt dem så ska Beyonce ha levt i två veckor på endast vatten. ( Dock ibland smaksatt) Och på så sätt även rasat 10 kg.

Personligen så tror jag inte på detta. Hade det varit sant vore RnB stjärnan vara betydligt smalare än hon faktiskt är.
Inte för att jag tycker hon behöver gå ner, tvärtom tycker jag hon klär i sin kropp och utstrålar mer skönhet än de flesta artister.
Just för att hon utstrålar den skönheten och självsäkerheten så tror jag inte på detta påstående att hon skulle ha levt på vatten i 2 veckor. Hon känns inte som anorexia typen...
.
Tror ni att detta stämmer?




Hur som helst väckte det en tanke hos mig..10 kg är trots allt mycket och även om jag själv inte skulle förlora det på 2 veckor med endast vatten så skulle det kanske bidra en del..
Så två sista veckorna innan lovet. Typ från och med första Juni? Är ni med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0