Depp

Sitter inne när solen skiner ute och är jätte deprimerad..
Allting började med en fjantgrej i skolan som senare resluterade i total deprision och ångest atack.
Tror faktiskt att jag lider av deprision..eller nej. Men finns det någon sjukdom som medför plötsliga deprisions atacker? Isåfall har jag den! Helt plötsligt rasar världen och inget kan få mig att känna mening med livet.

Just nu undrar jag varför jag slösar bort mitt liv på att göra saker jag hatar. Varför jag slösar bort mitt liv i en skola jag avskyr. Jag avskyr varenda person i skolan och vantrivs varje dag. När jag tänker på det blir jag deprimerad.

Jag undrar vad det ska bli av mig. Överskattar jag mig själv? har jag för höga förväntningar på livet? Blir det lixom inte mer än så här? Blir JAG inte mer än såhär? ÅNGEST!

Jag tror det är här någonstans ätstörningen kommer in, man vill på något sätt vara bäst på någonting. Bäst på att vara smal :) För att prata lite om just det kan jag ju meddela att jag de senaste månaderna gått upp ca  5 kg. Hatar mig själv för det. 2 månader kvar till sommaren. Det betyder satsning inom 2 områden. Skola & Kropp vilket inte är en bra kombination.

Jag är glad att jag kom att tänka på dig igen min lilla bloggis..Tror du räddat mig från den här attacken..
Kanske blir det en kort promenad och sen lite plugg trots allt.
Garanterar att jag återkommer<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0