Tell jesus that the bitch is back..

Har precis kollar färdigt på Gossip girl, det där avsnittet då de försöker få tillbaka alla de investerade pengarna från Poppy. Älskar sista repliken : Tell jesus that the bitch is back, så klockrent...Väntar nu på en vän som snart ska komma hit. Vi ska ut och springa vilket jag faktiskt ser fram emot, har varit så äckligt slö hela dagen men efter en joggingtur lär allt kännas mycket bättre. Jag sprang jämt förut, varje dag en period innan sommarn och jag gick ner jätte mycket. Sen jag skaffat gymkort blir det mer sällan, men försöker komma ut minst en gång i veckan iaf. Att springa är det bästa jag vet, kan inte beskriva känslan. Det är frihet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0