Stressinlägg

Ska precis kila iväg till jobbet, har haft en lugn morgon sedan jag upptäckte klockan åtta att klockorna gick före en timma. Men som vanligt lyckas jag alltid få bråttom i sista sekund. Blir ingen frukost för mig möjligtvis en latte på vägen för att orka med den långa dagen men inget mer, imorgonbitti har jag nämligen lovat mig själv att jag ska väga mig. Är livrädd för resultatet. I början av veckan såg det ut att kunna gå riktigt bra(typ- 1,5  2 kg) åt knappt någonting på 5 dar, men efter helgen så har jag inga större förväntingar...Bara jag gått ner något! Har jag inte det kommer jag bli så fruktansvärt deppig, klarar inte det..Om jag inte äter idag och lyckas få ur mig lite av skiten från igår så kanske jag kan rädda situationen någurlunda så idag blir det fasta, då är det faktiskt tur att jobba för man har inte tid att tänka på mat..
Nu ska jag rusa, lär bli dålig uppdatering idag om ens någon alls för jag planerar att dra till pojkvännen efter jobbet och där kan det bli lite svårt att smyga med bloggen, men morgon är jag garanterat tillbaka med vägningsresultat och för hoppningsvis ett gott humör. Nu måste jag rusa! Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0