Matdagbok

Har haft en jobbig kväll med familjegräl och är helt slut. Tänkte få med dagens matdagbok innan jag kryper till sängs bara.
09.30: Kaffe med macka
15.00: Mini morötter med te
21.00: Havregrynsgröt+ lite musli med mjölk
Kvällen kunde ha slutat i katastrof men jag lyckades behärska mig. Små åt ganska mycket men inte så farligt, blev några flingor och en after eight vilket är helt ok.
Igår lyckades jag också avstå från frossandet. Vad är det med mig?
Kan det verkligen vara så att jag äntligen kan kontrollera mig eller har ätstörningen med andra ord greppat tag om mig på riktigt?
Tanken som får mig att sluta äta är:
Ingen mat går upp mot att vara smal.
När jag säger så till mig själv och tänker efter så kan jag inte äta mer. Vilken magisk mening..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0