Keira Knightley med morot

Den här veckan är det höstlov och jag njuter verkligen av ledigheten. Ligger på soffan med en kopp kaffe och bara latar mig. Precis som jag trodde så blev det ingen uppdatering igår, försökte få lite tid medans de andra åt middag men istället blev jag tvungen att sitta med vid bordet och titta på när de åt. Dels är det en jävla pina när man själv är hungrig som en varg och dels så känner jag mig skit fånig när jag sitter där med ett glas vatten och kollar på. Kvällen var för övrigt väldigt mysig, vi såg på film och bara njöt av att vara lediga. Detta var gårdagens matintag:
10.00: Latte från seven eleven
15.00: Sallad, gurka och tomat med dressing
21:00 Te med mjölk + morot
Filmen vi såg var Love Actually med bla Keira Knightley. Hon är så sjukt vacker på ett speciellt sätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0