behöver vi mat?

Om jag inte tar fel så klarar sig en människa utan mat i 3 veckor, och faktiskt så förvånar det mig inte det minsta.
Jag är väldigt sällan hungrig och när jag väl blir det så går det alltid över efter ett tag, anledningen till att i äter är för att vi är sugna och tycker det är gott. Kroppen behöver inte all den mat vi proppar i oss.
Många gånger har jag somnat vrålhungrig men vaknat som vanligt på morgonen, prova själv och låt bli att äta nästa gång du är hungrig. Det går över.

Kommentarer
Postat av: ellen

hej hjärtat,

utan någon som helst näring alls klarar sig en människa lite mer än en vecka.

2009-10-31 @ 09:52:01
URL: http://wannagetthinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0