Att kräkas

Vaknade ett idag med världens huvudvärk och en fasansfull baksmälla. Från gårdagens utgång minns jag knappt ingenting men hem kom jag tillslut..Hade bestämt mig för att bli packad, fly från allt annat och packad blev jag. För en stund var jag fri och lycklig men imorse var ångesten större en någonsin. Tips :Drick aldrig efter att ha spytt. Ja jag spydde igår. Stod i duschen i över en timma med tårarna rinnande och tillslut gick det. Och jag fortsatte och fortsatte. Stänger av alla tankar och känslor och bara kräks, kräks upp ångesten.
Så vidrigt. Så jävla vidrigt.  Då har vi inte ens kommit till den värsta delen.
.
När jag helt slut och yr i huvudet ska kliva ut ur duschen märker jag till min fasa att jag står i min egen spya. Det har blivit stopp i avloppet och vatten/kräks har spridits över hela golvet. I ren panik lägger jag mig på knä och gräver i avloppet efter det som har fastnat. Äckligt hår blandat med spya får jag upp och slänger i papperskorgen.
Vattnet/kräkset börjar sakta rinna tillbaka och jag ställer mig framför spegeln. Tittar på mig själv, en röd flammig söndergråten gestalt stirrar tillbaka på mig. Jag gråter lite till sedan ringer telefonen och jag svarar glatt mina vänner att jag är på väg och taggad till 1000. Om dom bara visste.. Så sjukt.
.
Aldrig mer ska jag kräkas. Aldrig. Det var bland det värsta jag gjort. Hellre svälter jag mig, Aldrig mera hetsäta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0