Att hetsäta och att vilja spola tillbaka tiden.

Jag mår så dåligt. Har precis hetsätit och proppat i mig i princip allt sött vi hade i köket. Det gick så snabbt och jag hann aldrig äns tänkta. Nu är det gjort och jag mår sjukt dåligt. Gråter och sliter i mitt fett framför spegeln. Vill slita av det!
.
Jag hatar det här. Hatar! Mår illa av all skit som finns innuti mig. Har stått böjd över toan i en halvtimma utan resultat. Jag kan inte spy, vad är fel på mig? Det går inte..Får uppstötningar och rapar men inget annat, ändå är det samma pina jag får utstå. Vet inte vad jag ska göra just nu...
.
Gå till toaletten i ännu ett plågsamt försök att bli av med skiten
eller försöka glömma bort och förtränga det?
Så mycket mer finns inte att göra för det som är gjort är gjort.
.
Jag ska göra ett sista försök. Fan jag måste! Mår så dåligt och måste få ut det.
Sen ska jag ut på någon fest och supa mig redlös tills jag spyr igen.
Sen ska jag hem till min pojkvän och ha sex hela natten så kalorierna rasslar
.
Förhoppningsvis vaknar jag imorgon vrålhungrig och tom i magen.
Det är det bästa. Världens bästa känsla.
.

Förlåt för det här men så är det.
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0