Söndag kväll

Jag är så trött på dessa söndags kvällar. Äcklad av mig själv efter helgens frosserier. Som så många gånger förut tänker jag " aldrig mer ska jag äta. Det här var sista gången. Nu klarar jag det." I ca 5,6 dagar går det utmärkt, äter i princip ingenting. Sen tar mat begäret över och jag tappar kontrollen. Totalt. Har jag väl bestämt mig, sagt till mig själv att det är okej. Okej att äta idag, då flippar jag ur och kan äta i princip hur mycket som helst. Det tar aldrig stopp. Var sjukt onyttig i helgen. Hade hoppats på att väga 49 men vågade inte ens ställa mig på vågen..Förmodligen har jag gått upp ett kg nu, förmodligen tappar jag det i veckan och förhoppningsvis når jag målet om en vecka på söndag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0