Normal dag

Idag har jag ätit både frukost lunch och mellanmål..Det känns bra.
Frukosten bestod av en macka, jag ville egentligen inte ha den men jag tvingade mig själv att äta upp den. Är så rädd för att tappa kontrollen så när jag äter påmins jag om att jag inte är sjuk på riktigt.
Lunchen var bara sallad men det var tillräckligt för att klasskompisarna ska sluta undra, försöker äta i skolan en gång i veckan men det känns så onödigt eftersom att det egentligen är det lättaste målet att slippa..
Mellanmålet sitter jag med nu, macka, flingor och lite choklad.
Snart skajag ut på en springtur
.
det är vid det här laget jag brukar tappa kontrollen. Börja hetsäta som en galning flera timmar i sträck för att senare ligga och tjuta i sängen. Gör gör det de dagar då jag börjat äta, då tänker jag att det redan är försent, att jag redan sumpat det så jag kan lika gärna fortsätta..Det får inte hände idag. Det ska inte hända idag! Idag ska jag äta normalt!
.
Vad gör ni för att hindra hetsätandet?


Kommentarer
Postat av: Ana

Du kommer också få de där kindbenen att dö för om du äter rätt! riktig mat och regelbundna måltider krävs för att hålla kroppens ämnesomsättning igång, skippa godiset om du vill gå ner i vikt.

Jag hoppas för din egen skull att du så snart som möjligt blir fri från äs-tankarna. du kommer snart komma till en punkt där kroppen inte orkar mer och världen bara faller. Lycka till i livet.

2009-11-28 @ 22:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0