Matdagbok

Slarvat lite med matdagboken senaste tiden men här ska ni få dagens trots att det inte varit en toppendag...
.
10.00: Latte
14.00: Ceasarsallad utan kyckling
18.15: Morot, rödbetor och kött+ 4 chips & en chokladruta
.
Efter kvällsmaten fick jag panik vilket slutade i en springtur ute i mörkret. Det är helt sjukt hur mycket man orkar när man ätit. Kunde ha sprungit i en evighet, det var underbart. Efter 35 min var jag dock på plats hemma igen med lite styrka framför tvn.
Jag känner mig fortfarande tjock men lite av ångesten sprang jag iaf bort.
.
Är sjukt taggad på fasta i tre dagar nu. Inget annat än te, kaffe morötter och gröt för min del, kanske en och annan frukt också..Känns jävligt bra. Ny vecka nya tag. Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0