Måndag 30/11

Hoppas alla haft en bra helg. Själv har jag inte gjort någonting annat än jobbat, pluggat och sovit. Vidare nyttig har jag inte varit förutom igår. På torsdag ska jag väga mig igen och jag hoppas på att väga runt 48.5. Det känns så meningslöst att tappa kilon när det ändå inte syns på kroppen. Mina höfter är fortfarande så sjukt feta, enda stället man kan se skillnad är på nyckelbenen och revben/rygg. Önskade att det kunde synas mer på armar, mage och höfter.

.
Hursomhelst så har dagen varit sjukt deppig. Hade konstant huvudvärk hela dagen. Det är så stressigt just nu. !000 saker flyger omkring i mitt huvud och jag panikerar hela tiden. Det är inte sunt. Hatar skolan som ger oss så sjukt mycket plugg, men mest av allt hatar jag mig själv som bär på denna prestationsångest.  Nu ska jag hem och försöka undvika middag. 48.5 doesnt comes for free...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0