Hemska matvanor

Idag åt jag ingenting förutom en frukt på hela dagen, lyckades till och med slippa middagen. Vet ni vad jag gör sen?Proppar i mig ca 15 pepparkakor och 10 chokladbitar! Det är dagens matintag och det är inte, INTE okej! hellre hade jag ätit 4 rejäla måltider än det här. Känner mig så äckligt fet just nu. Kommande två dagar ska jag svälta ihjäl mig för på torsdag morgon är det vägning och om jag har gått upp då kommer hela världen rasa samman.
Mina matvanor är verkligen hemska. Jag äter i princip ingen mat. Lever på kaffe och frukt och om jag äter frossar jag i onyttigheter. Min kropp måste hata mig, kanske därför den gör sig själv ful. För att hämnas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0