Har jag blivit en hund?

Fredag kväll. Skolan är slut och det är helg. Hela veckan har jag sett fram emot den här dagen men nu känner jag mig helt tom och önskar inget hellre än att sitta i skolbänken bland en massa ljud och glada människor. Jag har haft en stressig period. Allting har gått snabbt, och aldrig har jag kunnat stanna upp. Det känns som att jag sitter här, utan plikter och läxor helt handlingsförlamad. Under så lång tid har jag alltid haft saker att göra, inte en minut har gått till spillo och min hjärna har helt slutat fungera på egen hand. Känner mig som en hund, en hund som vill ha order, ha någon som säger åt den vad den ska göra. Jag vet inte hur vila känns, vill inte veta och vill inte känna. Jag vill vara stressad och vill ha saker att göra. Mår så dåligt just nu utan anledning. Ge mig något att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0