Ful

Såg precis en video på mig själv som en kompis laddat upp, och fy fan vad jag inte gillade vad jag såg.
Ser jag ut så i andras ögon, så ful?
Är jag bara ovan att se mig själv från olika vinklar?
Usch vad jag mår dåligt nu. Okej att min kropp inte är snygg, det jobbar jag på. Men ansiktet!
Att pojkvännen inte ringer ger mig ännu mer ångest. Varför ät han tillsammans med mig? Han kan få vem han vill och han väljer mig när det finns 1000 tjejer som ser bättre ut. Jag skäms över mig själv just nu. Fan

Kommentarer
Postat av: Raspberry

Tittar förbi för att berätta att jag är tillbaks nu och redo att svara på nya, färska kommentarer ♥!

Kram!!

2009-11-18 @ 23:09:19
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0