Avundsjuka

I Tisdags träffade jag en god vän. Hon är lång, smal och har kindben att dö för. Hennes armar är taniga med musklernas konturer, långa ben och med höga klackar. Dessutom tjänar hon otroliga summor som modell.
.
Allt det här är jag van vid när det gäller henne, så till en början kändes allt okej. Det var först då hon tog fram en godispåse ur väskan och började vräka i sig av mitt favoritgodis (choklad) som den hemskaste av känslor kom smygande inom mig...Avundsjukan..
.
Min vän har välsignats med en otrolig ämnesomsättning och är naturligt pinnsmal hur mycket hon än äter. Det har inte jag. Därför tycker jag att livet är så jävla orättvist..
(Och hon har ingen ätstörning, har kännt henne i 10 år.)

Så vackert


Kommentarer
Postat av: carrolina

Gissa vad det är i paketet, och du får en länkning om du gissar rätt! ;D

2009-11-26 @ 15:13:55
URL: http://blondincc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0