Ett ångestfyllt inlägg

ångestångestångestångestångestångestångest! Jag stirrar och gråter stirrar och gråter. Orkar inte mer nu. Inget är roligt allt är skit Jag har ångest över allt jag måste göra, ångest över att jag är så jävla fet, ångest över att klockan snart är två och jag inte gjort någonting. Ingenting, det är det värsta! Jag kan inte plugga nu det går bara inte, jag mår alldeles för dåligt. Känner mig så ensam, ingen förstår mig. Jag skriker efter hjälp men ingen hjälper, ingen tar mig på allvar och ingen tror att jag mår dåligt på riktigt. Det gör jag och ätstörningen är bara ett skrik efter hjälp, ett medel för att synas.Tyvärr är jag värdelös nog att inte lyckas. Jag är för fet och ingen kan se på mig att jag mår dåligt. Timmarna går, jag sitter och stirrar gör ingenting och det är det värsta. Ingen insperation och ingen livsglädje, hur hamnade jag här? 
.
Har kollat runt överallt efter Efedrin men det är tydligen olagligt och omöjligt att få tag på. Kanske finns det någon ängel där ute som kan hjälpa mig få tag på det?/ Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0