...

Det blev en grå och dyster dag för min del, inte alls som jag tänkt den men nu ska jag inte haka upp mig på det. Bloggen känns så nedstämd i allmänhet och det vill jag egentlgen inte. Tyvärr är det ju så att det är då man mår dåligt som man ofta behöver få de ur sig och då använder jag bloggen som papperskorg.
Har pratat med många idag, folk som bryr sig om mig. Alla tycker jag måste lägga ner med saker, ta det lugnare och kanske är det enda lösningen. Jag måste börja tillåta mig själv att vila och lära mig att det är okej att inte alltid prestera bäst. Om man jämt ska fokusera på framtiden och vara besatt av att prestera är det lätt att missa livet och det vill jag inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0